Kontakta oss

Bäst-i-test drivs av Accolade AB.

Accolade

Adress

Accolade AB
Helgestavägen 103
12541 Älvsjö

E-post

Mailadress: info@accolade.nu

Innan du kontaktar oss - nedan svarar vi på de vanligaste frågorna vi får från konsumenter och produkttillverkare.

Vanliga frågor från konsumenter

Kan ni ge personliga köpråd via mail eller telefon?
Nej - tyvärr har vi inte resurser att svara på konsumentfrågor om specifika produkter.

Varför har ni inte testat just den produkten som jag är intresserad av?
Ofta finns hundratals, ibland tusentals, produkter i en specifik produktkategori. Vi kan därför inte testa alla produkter på marknaden. Våra redaktörer väljer självständigt ut produkterna de vill testa.

Hur går jag till väga för att bli produkttestare åt Bäst-i-test?
Vi anlitar några av Sveriges främsta produktexperter för att utföra våra tester. Du kan vara intressant som frilansande produkttestare om du har ett extremt stort produktintresse, känsla för detaljer, och tycker om att skriva. Ju mer komplex en produkt är, desto högre krav ställer vi på expertens erfarenhet och kunskap om produkterna. Vi betalar givetvis våra frilansare och många av dem fakturerar oss som privatpersoner, via Frilans Frilans, Cool Company eller liknande tjänster.

Vanliga frågor från tillverkare och butiker

Kan tillverkare och webbutiker få tillgång till era vinnarloggor?
Ja - om du representerar en produkttillverkare eller en butik kan du kontakta oss för att få tillgång till högupplösta filer. Det är helt kostnadsfritt.

Hur kan en tillverkare gå till väga för att få produkter testade av Bäst-i-test?
Maila oss så återkopplar ansvarig redaktör. Notera att det alltid är redaktörens val vilka produkter som ska testas och denna process kan inte påverkas.

Vad kostar det för en tillverkare att vara med i ett test?
Det är helt kostnadsfritt för tillverkare att vara med i våra tester.

Läs mer om oss och våra tester.